Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu Użytkownik zgadza się na ich zapis lub wykorzystanie. Treść polityki dotyczącej korzystania z plików cookies

jesteś tutaj: Strona Główna Aktualności MOTYWACJE MANAGERÓW 2016

MOTYWACJE MANAGERÓW 2016

05.02.2016



Trwa ogólnopolskie badanie Motywacje Menedżerów 2016, którego celem jest odpowiedzenie na pytanie dlaczego kadra menedżerska decyduje się na zmianę pracy. Jakie motywatory warunkują ich decyzje: wyższa pensja, programy emerytalne i oszczędnościowe, premie uznaniowe i inne benefity, chęć rozwoju, a może zła atmosfera w pracy? Odpowiedzi na powyższe pytania poznamy już w marcu.

Celem prowadzonych badań jest poznanie potrzeb menedżerów w zakresie ich motywacji do zmiany miejsca pracy. W ankiecie przygotowanej we współpracy z Instytutem Badawczym ARC Rynek i Opinie znalazły się pytania dotyczące m.in. sposobów utrzymania wysokiej motywacji pracowników przez pracodawców i podniesienia ich efektywności, narzędzi motywujących do pozostania w organizacji.

W pierwszej edycji badania Motywacje Menedżerów 2015 wzięło udział ponad 1000 menedżerów reprezentujących polskie i zagraniczne firmy. Wyniki zostały szeroko skomentowane w prasie, a sam raport cieszył się dużym zainteresowaniem ze strony biznesu. Aby na bieżąco śledzić zmiany w oczekiwaniach i motywacjach menedżerów Legg Mason TFI, BIGRAM i IDEA! Human Capital postanowiły kontynuować projekt, organizując cykliczne badania rynku.

Do udziału w badaniu zapraszamy menedżerów średniego oraz wyższego szczebla, również osoby odpowiadające za obszar HR, z polskich oraz międzynarodowych firm. Wypełnienie ankiety trwa zaledwie około 8 minut.

Link do ankiety: https://cawi.epanel.pl/11822b3f5a4890275926af785ce7517b.pg

Raport podsumowujący badanie Motywacje Menedżerów 2016 zostanie udostępniony w marcu. Mamy nadzieję, że stanie się on drogowskazem dla pracodawców w obszarze odpowiedniego motywowania kadry menedżerskiej.

Więcej informacji: www.motywacjemenedzerow.pl  

Organizatorzy badania: Legg Mason TFI, BIGRAM oraz IDEA! Human Capital

Patronat medialny: Rzeczpospolita oraz My Company

Opracowanie ankiety, realizacja badania, analiza wyników: Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinie



Wszelkie dane zamieszczone w serwisie internetowym ESALIENS TFI S.A. mają charakter informacyjny oraz reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego, jak również nie stanowią usługi doradztwa finansowego ani prawnego. Spółka ESALIENS TFI S.A. dołożyła należytych starań, aby zamieszczone informacje były rzetelne i oparte na kompetentnych źródłach, jednak nie mogą zagwarantować ich poprawności, zupełności i aktualności. W każdym czasie treść i wygląd serwisu mogą zostać zmienione bez uprzedzenia.

do góry