1/ Nowatorski Portal myPPK dla pracodawcy, który uzupełnia obsługę PPK dokonywaną przez standardowe aplikacje instytucji finansowych Aktualizacja obecnego systemu kadrowo-płacowego nie jest konieczna!
Portal myPPK pozwala na samoobsługę pracownika, dzięki czemu pracodawca w łatwy sposób zgromadzi całą dokumentację niezbędną do zarządzania PPK. Co więcej, portal ten umożliwia obsługę osób, które nie są automatycznie objęte programem PPK.
Należy zaznaczyć, że standardowe aplikacje PPK obsługują pracodawców w zakresie wyłącznie uczestników PPK (którzy stanowią tylko część osób zatrudnionych w firmie). Tymczasem ustawa zobowiązuje pracodawców do obsługi PPK wszystkich osób zatrudnionych. Ten obowiązek nie jest realizowany przez standardowe systemy kadrowe i aplikacje instytucji finansowych. Esaliens TFI SA dostarcza pracodawcy zwykłą aplikację do obsługi PPK (podobnie jak inni oferenci PPK), a dodatkowo proponuje Portal myPPK, który pozwala prosto i łatwo obsłużyć wszystkich zatrudnionych w firmie.
2/ Asysta prawna dla wszystkich uczestników PPK z Esaliens
Pomoc prawna jest świadczona na bieżąco bezpośrednio przez osobistego prawnika na telefon – wówczas gdy uczestnik PPK najbardziej tego potrzebuje. Jest też możliwość skorzystania z informacji prawnej lub porady drogą mailową. Asysta prawna pokrywa wszelkie sprawy uczestników PPK związane na przykład z:
- prawem w zakresie PPK, PPE, OFE, IKE i IKZE,
- dochodzeniem roszczeń odszkodowawczych z tytułu szkody na osobie lub mieniu,
- prawem rzeczowym na nieruchomościach,
- prawem karnym,
- prawem wykroczeń,
- prawem ubezpieczeń społecznych,
- umowami konsumenckimi,
- prawem administracyjnym.
Zapraszamy po szczegółowe informacje do naszych ekspertów!
Zespół Esaliens